Γυμναστική στο σαλόνι του σπιτιού σας

ΣΤΟΙΧΕΙΑ:

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ:

Γυμναστική στο σαλόνι του σπιτιού σας
Πολλοί από εσάς θέλετε να σμιλέψετε τα πόδια σας και να αρχίσετε να ετοιμάζεστε σιγά-σιγά για το καλοκαίρι.
Ο στόχος αυτός δεν είναι ακατόρθωτος και οι παρακάτω απλές ασκήσεις μπορούν να σας βοηθήσουν, αρκεί να βάλετε στην καθημερινότητά σας και την αεροβική, έτσι ώστε να «κάψετε» το περιττό λίπος πιο γρήγορα και να προσέχετε τη διατροφή σας.


Άσκηση 1: Καθίσματα
Γυμνάζει όλο το πόδι, όπως επίσης τονώνει τους κοιλιακούς μυς και δυναμώνει τη μέση. Εκτέλεση: σταθείτε όρθιες, με τα πόδια ανοιχτά στο ύψος των ώμων και τα χέρια στο πλάι, ελεύθερα, ή κρατώντας ένα μικρό βαράκι στο κάθε χέρι. Σταδιακά λυγίστε τα γόνατά σας, σαν να πρόκειται να καθίσετε σε μια καρέκλα, σφίγγοντας τους κοιλιακούς σας μυς, εισπνέοντας καθώς λυγίζετε και κρατώντας τα πόδια σας σταθερά στο πάτωμα. Όταν η μηροί σας βρεθούν παράλληλα (ή σχεδόν παράλληλα για τις αρχάριες) με το πάτωμα, κρατήστε αυτή τη στάση για μερικά δευτερόλεπτα, πριν αρχίσετε σταδιακά να ανεβάζετε το σώμα σας, πιέζοντας τα πόδια σας στο πάτωμα, έτσι ώστε να πάρετε ώθηση και μην ξεχνάτε την εκπνοή σας. Είναι σημαντικό να μην αφήσετε τα γόνατά σας να βγουν προς τα μπροστά, αλλά να τα διατηρήσετε στην ευθεία του ποδιού. Κάντε 10 επαναλήψεις και με τον καιρό προσθέστε κι άλλα σετ των 10 επαναλήψεων, μέχρι να φτάσετε τα 3.


Άσκηση 2: Hip Extension
Σμιλεύει και τονώνει κυρίως το πίσω μέρος των μηρών. Εκτέλεση: γονατίστε στο πάτωμα με τους πήχεις των χεριών σας ενωμένους και πάνω στο πάτωμα και τα γόνατα ακριβώς κάτω από τους γοφούς σας. Σηκώστε το δεξί σας πόδι από το έδαφος, μέχρι αυτό να είναι παράλληλα με το πάτωμα, κι έπειτα λυγίστε το γόνατο, μέχρι η φτέρνα σας να φτάσει κοντά στους γλουτούς σας. Προσπαθήστε να κρατήσετε τη μέση σας ευθεία. Ξεκινήστε με 10 επαναλήψεις για το κάθε πόδι και φτάστε σταδιακά σε 3 σετ των 10 επαναλήψεων.


Άσκηση 3: «Καθιστή πεταλούδα»
Γυμνάζει το μέσα μέρος των μηρών. Εκτέλεση: ξαπλώστε σε ένα χαλάκι γυμναστικής με ίσια πλάτη. Ενώστε τις πατούσες σας και φέρτε τις όσο πιο κοντά στο υπόλοιπο σώμα μπορείτε. Αφήστε τα χέρια σας χαλαρά πάνω στα πόδια σας ή να ασκούν μια πολύ ελαφριά πίεση πάνω στους μηρούς σας. (Μπορείτε επίσης να σπρώξετε τα γόνατά σας προς τα κάτω με τα χέρια σας, προσέξτε όμως μην ασκήσετε πολλή πίεση). Κρατήστε αυτή τη στάση για 30 δευτερόλεπτα. Ισιώστε τα πόδια σας και επαναλάβετε άλλη 1 φορά στην αρχή κι αργότερα άλλες 2 ή 3.


Άσκηση 4: Πλάγιες εκτάσεις
Γυμνάζει ολόκληρους τους μηρούς. Εκτέλεση: (για το μέσα μέρος των μηρών) σταθείτε όρθιες με το βάρος σας στο αριστερό πόδι. Σηκώστε το δεξί πόδι μπροστά σας, έτσι ώστε αυτό να δείχνει απέναντί σας. Έπειτα, με αργό ρυθμό μετακινήστε το δεξί σας πόδι προς τα δεξιά, μέχρι να φτάσει στο πλάι κι έπειτα πάλι μπροστά. Αν χρειαστεί, στηριχτείτε με το χέρι σας σε μια καρέκλα. Κάντε 15 επαναλήψεις και με τον καιρό προσθέστε άλλο 1 σετ των 15. (Για το έξω μέρος των μηρών) Ξεκινήστε πάλι με την ίδια αρχική στάση. Στηριχτείτε στον τοίχο ή σε μια καρέκλα με το χέρι, υψώστε αργά το δεξί πόδι στο πλάι κι έπειτα χαμηλώστε το, χωρίς να ακουμπήσετε κάτω ή στο άλλο πόδι. Δεν χρειάζεται να το σηκώνετε πολύ ψηλά, μόνο ως εκεί που νιώθετε άνετα. Κάντε 2 σετ των 20 επαναλήψεων για το κάθε πόδι και με τον καιρό αυξήστε σε 3 σετ.


Το μυστικό
Αν θέλετε να δώσετε σχήμα στις γάμπες σας, δοκιμάστε την εξής άσκηση: Σταθείτε όρθιες με τα πόδια παράλληλα και τα γόνατα ελαφρώς λυγισμένα. Σταυρώστε τα χέρια σας στο στήθος ακουμπώντας τους ώμους σας για να αποκτήσετε ισορροπία. Σηκώστε τις φτέρνες σας από το πάτωμα και μείνετε στη θέση αυτή για 10 δευτερόλεπτα. Ακουμπήστε τις ξανά στο πάτωμα και επαναλάβετε 20 φορές.


Πηγή: omorfamistika
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ:
Γυμναστική στο σαλόνι του σπιτιού σας
Μόνο τα μέλη μας μπορούν να σχολιάσουν.
ΣΧΟΛΙΑ:
Δεν υπάρχουν σχόλια, σχολίασέ το πρώτος!

Οι διαγωνισμοί μας

Νέα Σχόλια

ΕΣΠΑ 2015-2016: Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για τους παιδικούς Σταθμούς
μπορειτε να αναρτησετε ημερομηνιες αποτελεσματων? ...
Κυριακή Ταμία
Παγωτό σάντουιτς με μπισκότα πτι μπερ
Nα λανω μια ερωτηση με ολο το θαρρος.Ευκολο φαινετ...
Nikos Tsoumakis
«Η κόρη μου είναι 13 χρονών και είναι έγκυος. Υπάρχει λύση;»
Mπορει να αποτανθει στο συλλογο ''Αγκαλια'' που θα...
elli nik
Σκότωσαν το παιδί τους με καυτό νερό
το διαβάζεις και νομίζεις ότι είναι εξωπραγματικό!...
Maria Aslanidou
To Babyandme.gr Δημιούργησε για εσάς το Γράμμα του Αϊ Βασίλη - Εκτυπώστε το!!!
ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΦΤΑΧΜΕΝΟ ΜΕ ΑΓΑΠΗ...ΓΙΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Μ...
Stefanidou Lena
Το μυστήριο όσων γεννήθηκαν έως το 1985.. Διάβασε και θα καταλάβεις!
Με συγκίνησε και θα έλεγα πως με έβαλε σε σκέψεις,...
Ευαγγελία Χατζηγεωργιάδου

Νέα στo forum

RE: Απάντηση: yutopar» Κορίτσια καλησπέρα. Μήπως έχει καποια κοπέλα Yutopar? σας υπερ-ευχαριστώ..
yutopar» Ζηταω επειγοντος yutopar οποιος μπορει ας βοηθησει..
yutopar» Ζηταω επειγοντος yutopar οποιος μπορει ας βοηθησει..
yutopar» Ζηταω επειγοντος yutopar οποιος μπορει ας βοηθησει..
yutopar» Ζηταω επειγοντος yutopar οποιος μπορει ας βοηθησει..
Μείνετε ενήμεροι μέσω RSS